Nu jäklar

Nu sitter man hemma och inte gör så värst mycket. Alex har påsklov så han e här också medans Patrik e och jobbar hos sin farfar.
Det e ganska jobbigt med att veta att man bara har jobb mån, ons & fre sen så kanske man kan bli inringd på tis och tor dags morgonen så man får jobba extra. Synd bara att dom inte kan ringa varje dag:p

Nu har jag betsämt mig att jag ska jobba hårt med de där jäkla körkortet nu! Jag ska ha det i sommar har jag bestämt. Jag var ute och övingskörde med "Alex" i fredags och det gick väl både bra och dåligt tror jag. Ida var med och jag störde mig ganska mycket på att hon satt och skrek i bilen så fort hon såg motorcyklar. Så nästa gång jag ska köra med honom så får hon hålla tyst eller stanna hemma. de e skit svårt att köra bil om man inte e van när de e någon som sitter i bilen och skriker. Man kan liksom inte koncentrera sig ordentligt...

Vi måste ha en ny soffa. Den vi har sjunger typ på sista versen:s Jag har hittat en på Ikea som jag vill ha:p den kostar 7495 ungefär så de e ju inte så jätte dyrt;) Och de e en hörnsoffa precis som vi har nu. Sen funderar jag på att skaffa fotpallen som hör till också men vet hur det blir än:p Nytt köksbord och stolar ska också skaffas. Jäklar vad rik jag måste bli för att kunna fixa allt jag vill fixa:p Ska ju fixa gröna plattor och lägga på balkongen plus någon form av möbler att ha där också. Vet inte hur vi ska få råd med allt:s Men men det löser sig nog i slutet:p

Nu ska jag plugga körkorts teori och sen gå och äta lunch hos mormor:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0