Fredag

Kom precis hem från jobb och en arbetsintervju. Jobbade bara halv dag ftersom att jag skulle in till stan på en intervju.
Jag tycker att det gick bra på den så jag hoppas verklugen att jag får de jobbet. Det verkade ganska spännande. Men men dom skulle höra av sig inom 2 veckor sa dom så vi hoppas på de!

Jag vet att jag skrev förut att jag ska börja jobba hårt med körkoret och kan ju faktiskt erkänna att jag legat lite på latsidan med de igen. Men det är ju för att det har tagit stopp var ju tvungen att gå en ny risk utbildning för att ens få komma viadre till halkbana eller teoriprov.
Så nu har jag och Sanna gått den utbildningen på Tumba trafiksola. Och ska jag vara helt ärlig så var den helt jäkla meningslös! Snubben som höll i kursen sa att det var en kätte nödvändig kurs men jag tycker bara att de var en kurs som pressar upengar från en. Allt han babblade om står ju redan i böckerna plus att dom tar de i teori-paket kurser som man kan gå. Visst alla kanske inte går en sån kurs men det står ju iaf i böckerna som man har...
Och nu efter kusren så ska jag övningsköra som en dåre! sen ska jag boka in resten.

Och idag när jag var på väg till tåget efter intervjun så stodde någon snubbe mig som delade ut omga-3. Så jag har en burk hemma med omega-3 och fy vad dom luktar äckligt! Men jag ska testa äta dom. Och de kanske är så bra som dom säger men det lär jsg väl märka.

Ni får ha en trevlig fredagskväll allesammans!

ps: Ett stort grattis till Johanna som gifter sig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0