Helg

Helgen spenderade jag ute i skärgården med att städa lill-stugan så jag kan bo där i sommar:p
Våran båt är typ trasig igen:( Denna gång är felet att när man lägger motorn i friläge efter att ha kört fort så fortsätter den bara att gasa:s Det är ju ganska så farligt! Så när vi var på väg till Sandhamn så finns det ett berg med en 8knops regel och efter den skylten ska man köra 8 knop det gjorde inte våran båt utan den fortsatte att gasa... Så vi fick stänga av motorn och hoppas på de bästa när vi startade båten igen. Då gick det bra och allt funka som det skulle. Annars hade jag hoppat om vi körde in i viken och båten inte sänkte farten;)
Jag städade lill-stugan som bara den så nu kan man bo i den i sommar igen:)

Min bror lyckades även dränka båten i år igen! Vi åker mot Sandhamn det åker förbi en båt som ger stora vågor på något sätt så såg Johan inte de men jag gjorde och jag har varit med förr så jag: ställde mig upp tog upp mobilen och dynan jag satt på höll upp högt som f** hann tyvär inte ta av mig skorna och sekunden efter det så var fören under vatten:p Johans kompis som satt i fören och reagerade inte förens han satt i vågen:p

I fredags var vi hemma jos min kusin som tog studenten. Det var jätte trevligt. Träffade min kusin som jag inte sett på jag vet inte hur många år, det var roligt. Och maten var jätte god. Det var olika sallader och någon kyckling. Gott gott:)

Idag var sista dagen jag jobbade på skolan och jag fick en fin blomma av en familj:D Tack tack!

Imorgon så ska jag börja jobba på K-rauta. Längtar  så jag har något att göra om dagarna och inte bara går hemma och tråkar;) Ska vara på jobbet redan 05.45 men de ska nog gå bra:p

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0