Blandat om helgen

Denna helg skulle vi ha spenderat ute på landet men de vart inte riktigt som planerat men vi hann vara där ett tag iaf. Men  sen vart Patrik sjuk så vi var tvungna att åka hemåt. Daniel fick köra oss med båten till Stavsnäs så vi hann med bussen. Vilket vi gjorde med väldigt lite marginal!!
Men några timmar hann vi vara där iaf. Och på dom timmarna så hann vi sjkuta med luftgeväret, dansa runt midsommar stången skala potatis ute i åska och regn äta jätte mycket god mat spela kubb och gå en rundtur i mina kusiners hus som är helt nyrenoverat. Gud vad fint det var där nu! Jag var inne där någon gång under tiden som dom hyrde ut huset och då hade dom som hyrde det målat om de och i bara vitt. Det känndes som att man var inne i ett gammalt sjukhus...

Så igår var vi hemma. Och medans Patrik tog det lugnt så började jag en storstädning. Och jag hann bara med köket hallen och toan igår. Men kan ju fortsätta imorn eftersom att jag börjar sent så då kan jag städa innan jag åker till jobbet! Jag börjarar undra när vi ska få vårat nya golv har ju snart gått två månader den vi valde golvet. ska nog ringa och jaga på dem lite där nere på kontoret...

Idag tog vi det lungt ett tag men sen så åkte vi iväg med Patriks bror med tjej till Heron City för att kolla på ny tv. Vi hittade en vi ville ha och var nöjda med den och skulle bara fixa ett sånt där evbetalningsgrej som dom har erbjudanden på nu och då sa dom att vi måste ha med oss arbetsgivarintyg. Fy fan för de där säger jag bara!

Sen mötte jag och Patrik hans föräldrar där för vi skulle se på bio och äta middag. Filmen vart the Proposal och den var riktigt bra ojoj vad man skratta. Haha Patriks mamma skratta så hon började gråta!
Och middag vart någon nudel grej med kyckling men gott var de. Fast det var så mycket så jag orkade inte käka upp...

Och ett stort grattais till Mian som idag blir hela 20år!

Nu ska jag fixa det sista sen gå och sova. Så god natt på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0