Kan explodera

Blir lite sur på folk som säger nu efter branden att bilar inte kan expolodera. Bilar kan explodera men INTE som i filmer!! Jag stod där och lyssnade och såg hela branden, nästan från de att den började fram tilss det har helt  släckt. Jag hörde smällarna polisen såg till att man inte fick gå nära pga smällarna och branden. Polisen säger att bilar kan explodera brandmännen säger samma sak. Och vet ni vad jag fick lära mig på körskolan när jag gick en kurs bilen KAN Explodera!!
Så ni som säger att den inte kan de litar inte jag på.

Igår på jobbet såg jag att vi säljer ett kit med brandsläckare och brandfilt. Detta ska jag köpa idag. jag är faktiskt fortfarande rädd efter i tisdags natt. Folk som säger äh de var ju inte så farligt det började ju inte brinna i din lägenhet så var glad för de.
Jo det är jag! Jag är j***igt glad att det inte började brinna där. För som jag sa det enda som skiljer garaget och våran lägenhet är träd. För när det brann hade det varit jätte tort ute i två dagar och om elden had efått tag i gräset och träden då hade det bara sagt foff sen skulle vara resten i brand.
Så idag blir det en brandsläckare hit så att jag kan vara steget före om det skulle hända något. En kompis till mig sa: Det skulle inte förvåna mig om du skulle ha brandsläckaren brevid sängen eller i sängen den första tiden.
Haha nej de skulle inte förvåna mig heller . Men den ska få sig en egen plats i städskåpet så det så:p
 
Sen vi ju det här tråkiga med Michael Jackosn är död. Han dog utav en hjärtinfarkt i natt. Han blev 50 år gammal. R.I.P


Kommentarer
Liv

Äsch, strunta i folk som säger så. De kan ju inte veta hur du upplevde det hela. Förresten så ska jag svara på ditt sms, jag har bara glömt bort det. Typ hela tiden :P Grattis på födelsedagen i efterskott :)

2009-06-29 @ 00:07:15
URL: http://leifh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0