Måndag 29/6

Jag var på ica i tumba idag och hon som satt i kassan kan inte ha gillat sitt jobb så värst mycket. Hon var så lam i sitt sätt att prata tex när jag skulle betala(och läst det långsamt så kanske ni förstår vad jag menar): mmm deeet bliir etthuuundraatjugooofyyraa kr taack.

Jag och Patrik åkte iväg med pappa till ö&b för att köpa en tvättställning som dom visa i ett reklamblad att dom säljer billigt. Men när vi kom dit så fanns det inga. Så det blev massa andra små saker som vi behöver.
Sen så fick jag pappa att köra till rusta också och där hittade vi en sån torkställning vi vill ha fast 20 kr dyrare men behöver man den så spelar inte priset någon roll! Vi köpte även en piasavakvast så vi kan sopa rent balkongen.

Jag har även gjort rent balkongen idag. Den var full av sot och aska efter att det brann i garaget. Men nu är den vit och fin igen.

Nä nu ska jag gå iväg till soprummet och slänga massa saker som jag rensat bort.

Hade



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0