Ledig

Idag har jag varit ledig så jag åkte en vända till Tumba fram och tillbaka och shoppade lite små saker och middag.
Middag: Broccoli gratäng. Det vart gott

När jag kommer hem igen så ser jag i Jysks reklam att dom rea en mörkläggningsgardin som jag vill ha i sovrummet så när Patrik kom hem ringde han runt till massa butiker och fråga om dom hade en som man kunde lägga undan till senare ikväll. Dom hade den inte någonstans!!!
Så vi kollade på Ikeas hemsida om dom hade någon vilket dom hade. Vi käkade upp maten ringde mormor och frågade om hon kunde köra oss dit. Det kunde hon (känner att det där med körkort gärna får skynda på lite nu så man kan åka vart man vill när man vill). Vi gick er till mormor in i bilen och åkte iväg. På motorvägen frågar vi om vi kan stanna till och kolla på skor och det kunde vi. så in på Stadium snabbt som ögat och ut igen nästan sekunden därpå med varsitt på skor i handen.

Vidare in på Ikea. Innan vi åkte så sa vi att vi BARA skulle köpa det vi var där för vilket var mörkläggningsgardinen!
Men alla som tycker om att  shoppa på Ikea vet att det är svårt. Så denna gång vart det mörkläggningsgardin, ny kaffe burk till Patrik och ett överkasst. Och när man gick ut så var det ett stånd där dom sålde jordgubbar. Och alla som känner mig vet att jag är galen i jordgubbar. Så jag var ju bara tvungen att köpa jordgubbar.
Haha så det var den shoppingturen med att bara köpa en mörkläggningsgardin;)

Nä nu ska jag plugga körkorts teori...

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0