Helgen

Grattis mamma på morsdag!

Nu har jag även fått ett sommarjobb på krauta också. Här ska det jobbas. Jag vill jobba jobba jobba så att det kommer in amssa pengar. vi behöver det just nu. Ligger lite back i kassan men det ordnar sig hoppas jag.

igår var jag Ptarik till tumba och klippte oss. Han klippte bort sitt långa och jag kapade ca 15-20cm av mitt hår:p Men de e skönt nu när de e varmt ute... På väg hem hittade vi min lille bror med tjej. Steffi skulle iväg på något och Johan hade följt med henne till bussen till tumba. Snällt. Sen så åkte vi andra hemåt. Jag och Ptrik skulle egentligen ut i skogen och grilla med någon kompis till honom men de blev inte så. Så istället knatade jag och Patrik över till mamma och pappa och grillde där. De e det som är bra med att man har kvar nyckeln när man flyttat därifrån för när dom inte e hemma kan man gå och låna grillen:p

Vi har varit hundvakt hela helgen också. Och tydligen så hade hunden skällt 3 gånger på natten så mycket att  Patrik vaknade. Men inte jag;) hehe sover tungt:p

Imorn blir det jobb igen och på tisdag blir det en kurs i någonstans inne i stan och vet ej hur jag hittar dit:s PÅ onsdag så ska jag skriva kontrakt med krauta och lära mig lite i deras varuhus:) och efter de så ska jag till huddinge och träffa en familj eller om de var 2 som jag ev ska börja jobba med... JObb, jobb, jobb. Men man får ju pengar i slutet så de e ju bra:p

Vaknade idag och ver helt täpp i näsan. Bara jag inte får vätska bakom trummhinnan igen för de gjorde så ont. Men jag har börjat få ont i örat igen så vi får bäl se vad det är...

Nä ska göra mig i ordning och kila iväg till bussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0