Onsdag 30/7-09

Sitter och väntar på att tiden ska gå fortare. Jag ska var hos tabdläkaren om en timma och jag längtar ju inte direkt dit om man säger så. Men men.
Jag har gjort rent våra fönster i vardagsrummet idag. Dom var fläckiga och fula efter att dom gjort rent alla balkonger. Men nu e dom fina:)

Igår så började jag dagen med pedikyr. Det var så skönt att sitta där i stolen och få sina fötter ompysslade:) Efter den så åkte jag till tumba för att ta bussen till kungens kurva. Där skulle jag till fästingbussen vid ica kvantum för att kunna ta en påfyllnadsspruta mot tbe. Så nu har jag den gjord också:)

Men på bussen på väg dit så kliver det på ett mycket välbekant annsikte. Madelene:) (Tengman som jag kallar henne ibland:p). Vi har inte setts på jätte länge:( Men igår så kunde vi prata en liten stund iaf. Hon såg så trött och sliten ut men de e ju inte så konstigt med hennes jobb;p

Efter att jag hade tagit sprutan så var de bara att knalla bort till jobbet och där sättasig i byggkassan hela kvällen:( Men det var ganska så lugnt så jag satte mig och läste massa teori till det fördömda körkortet. Det är det enda jag läser just nu...
Jag hoppas att jag får sitta i byggkassan ikväll igen för då kan jag plugga ännu mera:D

Så efter tandläkaren så är det bara att åka raka vägen till jobbet!

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0