Tisdag 7/7-09

Nu har en snubbe från Akelius varit här och tittat på min spis. Och han hittade faktiskt ett fel:D Felet var en platta. Och vet ni vad han gjorde? Han böt bara ut den förbannade lilla plattan!!!
Nu e Linda sur och på krigsstigen. Spisen ska bort om jag nu måste förstöra den totalt för att få bort så ska jag göra det!

Igår på jobbet fanns det ju inte så mycket att göra så jag satt med min lilla körkorts bok och läste massor. Hoppas att jag kan läsa massor idag också så jag kan börja bli iaf säkrare på allt än vad jag redan är.
Jag pratade med Sanna igår också om hur hon ska göra med teoriprovet och vi kom fram till att vi ska boka de väldigt snart. Ungefär dom närmaste dagarna ska vi boka. Sen får vi väl se när vilket månad och så som vi får göra provet eftersom att de e värsta kön:s

Jag kom på att jag glömt berätta en sak. de är att det där tv-teamet som var ute i skärgården och titta på massa hus inför tv-serien har valt vårat hus. Det ska bli roligt:p

Dags att fixa sig och åka till jobbet.

Hade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0