SUR

Jag sitter här hemma och ska boka teoriprov åt mig och Sanna. Då tanten jag pratar med säger att jag har en obetald räkning hos dom sen ändrar hon sig och säger att den gått iväg till inkasso och att det gått dit för snart ett år sedan. Jag frågar vilket inkasso företag det är. tanten berättar vilket. Jag slänger på telefonen och ringer upp. Där får jag reda på att tanten jag ska prata med på detta ställe har precis gått på lunch och att jag ska åtekomma kl 13.00...

Så nu är jag jätte sur. Först så skickar dom min räkning till inkasso men dom skickar inte vidare ytan sitter där på sina feta rövar så tills den hamnar på kron!
Jag vill ha min räkning och de e idag!!!

Varför skickar man inte vidare direkt för så att kunden kan betala så fort som möjligt?!!

jag e sur nu!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0