Lördag 4/7-09

Igår var jag mamma och Linnea och shoppade hela dagen:) Det blev 2 nya klänningar och octt par nya flippflopp för mig och för Nea så vart det ett par nya skor med hjul i. Mamma köpte massa saker och komer inte ihåg vad. Sen försvann mamma in i någon affär och då satte Nea och jag oss för att käka lite glass:) gott gott. Sen åkte vi för att hämta pappa på jobbet. Sen skulle mamma tillbaka till massa affärer och då stannade jag och Nea i bilen. Sn så gick vi en sväng på systemet för att se om vi hittade något till lördagens fest men beslöt oss för att köpa de idag istället. Och när vi gick ut därifrån så var det en gammal gubbe som hade köpt några öl och tappade två i golvet. Tyckte synd om honom:(

Idag så började jag dagen med att plugga massa teori och nu börjar det sitta riktigt bra:) Känner mig så stolt nu:p
Sen så ringde jag Nea för jag tyckte att det var dags för henne att vakna så vi kunde köpa våran dricka och presenten till Elin.
Vi möttes i centrum för att inhandla de vi skulle ha. Jag skulle köpa jordgubb/lime cider och bacardi till mig och patrik och Nea skulle handla cube men jordgubb/lime och cube var helt slut så vi gick runt och titta jätte länge för att komma på något annat. Och jag hoppas att de vi köpte var bra val:p
Sen vidare för att köpa Elins present. Det vart en jätte fin liten blomgrupp. Den e jätte söt:)
Sen så ringde Patrik och sa att jag skulle köpa ny choklad för att han och Kim (en kompis till honom) satt hemma och käka upp den vi hade så de var bara att gå in på ICA och köpa de...

Fast det absolut bästa hände när vi kom till centrum. Nea hade på sig sina skor med hjulen i och skulle ta bort hjulen och lyfter upp de ena benet men lägger för mycket vikt bakåt så hon gör ett  PLATT FALL BAKÅT och sätter sig på rumpan och jag skratta så jag höll på att dö! Och hon såg ganska chockad ut där hon satt på sin rumpa...

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa i ordning mig för att åka och fira Elin:)

Hade


Kommentarer
Alex

Haha omg stackars nea! önskar att jag hade sett det (A)



jag såg er i centrum btw, när ni stod vid varsin bankomat :p

2009-07-06 @ 11:11:58
NeA

Faan vad taskigt av dig att skriva mitt misslyckande! Nästan ännu mer taskigt av Alex att vilja se.. så kul var det faktiskt inte! Jag så ju inte mig själv... haha..

2009-07-07 @ 01:55:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0