Torsdag 10/12-09

Snabb uppdatering innan jag beger mig mot jobbet:p

Just nu är jag i vecka 24. Inte långt kvar nu... Börjar känna mig smått nervös och läser jätte mycket, köper nästan varenda tidning som finns för gravida:p Men jag tror de kommer gå bra.
Dom sista 3 månaderna som e kvar nu så ska jag bara njuta nu:)

I måndags så var jag med mormor och morfar in till gamlastans julmarknad. Det var jätte mysigt. Men måste tillbaka dit för att köpa lite saker som jag köpte förlite av:P

I fredags så var jag och Nea inne i stan. Jag köpte julklapp till Patrik oh till pappa. Jag visste vad jag skulle köpa till dom men har ingen aning om vad jag ska köpa till resten:s
Innan vi åkte så var jag till mormor en snabbis för hon ville ge mig lite saker. Bla en jätte söt bok som heter: Mitt första år och nio månader innan. Och jag vill börja skriva och fylla i den men vete fan vad jag ska skriva:S!! Jag får titta lite mer och komma på något bra. Man ska ju "bara fylla i" på vissa rader...

Nä nu ska jag dammsuga snabbt innan jag går:P

Hade


Kommentarer
Melissa

Jag förstår dig, om jag var i din situation skulle jag säkert också ha köpt alla de där tidningarna :) haha. Du gör helt rätt i att bara njuta :) så roligt! Är så glad för eran skull!



Kram Melissa

2009-12-15 @ 22:29:47
URL: http://melissas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0