Körskolan

Idag på min lediga dag hade jag tänkt att vila min kära lilla rygg som gör förbaskat jäkla ont (har ryggskott) så ringde telefonen. Nummret kände jag inte igen så jag svarade och då var det körläraren från körskolan som sa att jag hade en tid nu..

Oj då

Tittar i mina papper med där står det att jag inte har en tid förens på fredag. Vi kommer överens om att det var lite konstigt att han har en uppgift och jag en annan men då jag var ledig och inte hade något för mig så sa han att han kunde plocka upp mig om en kvart här hemma.
Så det var bara att slänga sig ur sängen och på med kläderna trycka i sig en macka springa på toa och ut till parkeringen. Precis när jag kommer till parkeringen så kommer han körandes:)
In i bilen ner till Statoil och tanka byta plats. Sen körde jag i ca 1 timma och 10 min...

Det var skönt att få köra igen, då jag inte har haft tid att  köra på körskolan i somras pga mina arbetstider och hemma har jag inte heller kunnat köra då pappa har varit ute på landet och Alex som jag kan köra med svarar inte när jag hör av mig om tider osv...

Men men

Man märker ju att det sitter i ryggen. Att köra bil är precis som att cykla.  Har man väl lärts sig de så kan men det resten av livet:)

Nä nu ska jag försöka städa med min trasiga rygg

Hade



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0